Back from school

Första dan i solan- helt okej. Mest information och typ rundvandring i skolan. Allt har typ flyttats eller så har nåt byggts till. Så ja, dagen va rätt chill. Fick också pennor, sudd, pärm mm. mm.
Sen när vi hade ätit gick vi till vår nya gympasal. Ehh... gympa innan gympa typ. Den ligger 1.2 km bort. (!!)

Snart sticker jag till stallet för att sköta och rida lilla Nisse. Veronica kommer också över för att jag ska visa henne allt. Hon ska nämligen bli skötare, och sköta Nice när jag inte kan. Dvs. på torsdagar eftersom jag rider på billdal då och kommer inte hinna. Så det blir asbra! Hinner med lite läxor också då. Torsdagar kommer då bli en vilodag för Nice.

Tänkte klättra idag, men ångrade mig så de får blir imon. Tänkte istället rida lite i paddocken och träna på att få ut henne på voltspåret eftersom hon trycker inåt.

Skriver mer när jag kommer hem :)
Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0