Det sjukaste som hänt mig

Måste berätta det sjukaste som hände igår. Jag, Ebba och några till var på Ullared nästan hela dagen (bilder kommer sen) Så kom vi hem iaf och kör upp till stallet, då märker Ebba då att deras transport var borta. Ingen fattar nånting och vi börjar kolla runt på stallet mittemot och ringer till massa.
Sen är alla helt förkrossade för ingen hade sett den eller nåt. Den var alltså stulen.

Som alla vet så är jag L.I.V.R.Ä.D.D för att åka moped och sa bara på skojj, men vi sticker till det stället och kollar ifall den står där. En hade nämligen sagt att dom ställer sånna saker där för att typ sälja dom sen.
Så, ja. jag åker iallafall med (OMG) för att kolla. Så när vi åker ner för blablabla backen så kollar Ebba till vänster ifall de kommer nån bil, och ser en transport som står lite längre bort.
Vi sticker dit för att kolla och ser då att det är deras.
Snacka om hjärtklappning! Båda blev helt skakis. Ioförsig vet jag inte om jag skaka för att vi hitta den elr om det var för att jag åkt moped xD

Sen hämta vi våra förädrar och massa saker hände.
Har nog aldrig varit så rädd. Tänk om vi kom dit å såg den och fatta att de va rätt och att det står nån där som håller koll på den... ! SHIT!

Dehär va iallafall de sjukaste på länge! Om det finns nåt sjukare ?


Kommentarer
Postat av: Catta

Oj, förstår om ni blev rädda. Fick dom tillbaka den då?

2011-08-10 @ 11:05:39
Postat av: Ann-Sofie

Vart brukar de ställa dem?

2011-08-10 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0