Lite filmer





Hehe, tvåan e inte så jättenormal. Va tvungen att lägga upp den bara för att jag skrattar när jag ser den xD

Det blev tyvärr ingen film när jag red, men han gick superbra idag! Tränade på längningar. Eller ökningar blir det väl mer. ;) Sen tränade jag också på galoppfattningar eftersom han drar upp huvet i varje fattning. Så i slutet gjorde han superfina :) Imorgon blir det att träna på avsaktningar för han typ hänger sig i handen i varje saktning. Men det blir bättre iaf :)

Vill ni att jag ska försöka filma imorgon då så ni får se en bit?
Kommentera bra så blir det en!

Kram Louise

Kommentarer
Postat av: vicky

Gud vad roligt med videobloggar! :D

2011-08-13 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0