Nice fick vila idag

Filmen på mig och Nice kommer antagligen i helgen nångång. Vill ni se den tidigare kommentera! :D

Nisse fick vila idag så jag red inte. Vet därfär inte vad jag ska skriva riktigt. Hehe xD
Fick iaf första läxan idag! Även om den ska vara klar på torsdag nästa vecka så är de jobbit lixom. Helst vill man ju inte ha några läxor alls. För man är väl i skolan för att jobba elr? Då borde man inte behöva fortsätta när man kommer hem. Well, thats life ;)

Hörs senare gott fok :)



Kram Louise

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag håller fullständigt med dig Louise! Jag tycker inte heller att elever borde få läxor - det borde kunna fixas under skoltid.

Väntar med spänning till att få se film på dig och Nice.

/Faster

2011-08-26 @ 18:48:44
Postat av: Sofie

Lägg ut filmen när du känner för det, då har man något att se fram emot! :)

Nice är så himla sööööt!!

2011-08-26 @ 18:55:14
Postat av: Pauline

kan inte du lägga ut bilderna från tävlingen snart ;) vill så gärna se dem ??? :D

2011-08-26 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0