Paula svarar på frågor

Hur träffade ni varandra?

Genom ridgruppen som jag började i för ett tag sedan.

Vad kommer att hända med bloggen när ni börjar skolan?Jag hoppas att jag ska hinna blogga mycket men som sagt börjar jag på ny skola och i åttan med betyg och allt. MEEEN jag kommer att vara mer i stallet så att det blir mer hästinlägg :) förhoppningsvis hinner både jag och Lollo att blogga som f*n ändå! :D
Vad för systemkamera tycker du man ska börja med?

Det beror lite på vad man vill ha kameran till men här kommer några ;)

Nikon D3000
Nikon D3100
Canon EOS 550D

Kommer du att lägga ut fototips så att man kan fota så bra som du?

Haha! jag tycker inte att jag fotar bra xD men ja jag hade tänkt att göra något sådant ja :)

"Jobbar" du som fotograf?

Ja jag ska faktiskt starta eget företag, pappa och jag håller fortfarande på att bestämma namn :/ aja jag kommer såklart berätta när hemsidan och sådant är klart :)

Hur känner du inför att börja på ny skola till hösten?

Jag är jättenervös! men som tur är känner jag en hel del personer på Sam *puh* så jag tror jag kommer att trivas bra, men såklart kommer jag sakna min gamla klass där man redan kände alla sedan 1:an typ :)

Vad är det roligaste du har gjort det här sommarlovet?

Gå på ridläger helt klart! Så fett grymt att åka bort till Strömstad bara för att rida xD

Vilken lärare kommer du sakna mest nu när du byter skola?

Ja du svår fråga! kommer nog sakna alla lärarna, har ju känt dem jättelänge! men det är klart att om jag har svenska kommer ingen lärare vara som Tomas eller om man har matte kommer ingen vara som Sara :/
tufft är livet!

Hur högt har ni hoppat?????? :D

Ja du svår fråga >:/ jag tror det är runt 80 - 90cm men är inte så säker då man mest bara hoppar och frågar inte så mycket när man är på träning.

hej!
vilken person skulle ni säga att ni var i ridgruppern? typ den blyge, den tråkiga eller den som skrattar åt allt m.m.?

Jag är nog lustigkurren xD jag är typ ganska spontan och oseriös på teorierna ibland. men det som förvånar mig mest är att många skrattar när jag "skämtar" ??

Louise är nog stjärneleven xD rider bäst i dressyr än alla typ (förlåt alla som går i min ridgrupp xD inget illa menat)

// Paula


Kommentarer
Postat av: Sara

oseriös på teorin IBLAND? :) Jag skulle nog säga OFTAST, men det gör allt mycket roligare!

2011-08-10 @ 09:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0