Tänkte baka idag

Haha, tänkte ge mig på att baka biskvier, vilket inte e de lättaste xD Får se hur det går och har hört att de tar låång tid ;)
Men då har jag nåt att göra, vilket e bra eftersom jag är sjut uttråkad just nu.
Har också precis varit på the phonehouse elr va de heter och kollat på en ny mobil för min bara la av. Helt plötsligt, stackars lilla mobil som bara levde 2 år. Rip till den.
Men iallafall vi tittar på en som heter nåt i stil med samsung galaxy s 2 eller nåt, det sägs ju vara en bra mobil så vi hoppas på de då :)

Så, om allt går som planerat köper vi den imorgon. Yey!



Kram
/Louise

Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson ♥

hihi bra (a)

har ni bloglovin ?:)

2011-08-03 @ 12:37:47
URL: http://heestochfoto.blogg.se/
Postat av: faster

hoppas du får din nya mobil snart, den ser ju snygg ut, hoppas den går att använda också :)

Nu vill jag se bildbevis på biskvierna du bakat!!

Kram

2011-08-03 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0