Viktigt om du ska fota på tävling

Hej!

Imorgon ska jag åka och fota på en hästtävling!! :D jeey ska bli jättekul så nu har jag gjort lite förberedelser ni kan få se en checklista vad jag tycker är viktigt ;)

  • Packa ner kameran och objektiv i väskan
  • Ladda batterierna
  • tömma minneskorten
  • skaffa startlista
  • fixa en "reklamskylt"
  • kolla busstider
  • Fixa mackor (lunch)
  • Fixa pengar så man kan köpa hanburgare m.m
  • Packa med en lite pall och sitta på
  • kolla väder så du/ jag vet vad man ska ha på sig och kameran
  • ladda Ipoden så man kan lyssna på något på bussen
  • Om man har ta på dig din klubbjacka/ tröja
  • Ladda busskort och mobil
  • ta med vattenflaska
  • Solglasögon (om stark sol) och tuggummi
  • Ställa väckarklockan!
Lite som är lite extra viktigt är:

  • packa ner kamera och objektiv
  • Laddda batterierna, glöm inte att sätta in dem i kameran sen!
  • tömma minneskorten
  • skaffa startlista - så du vet hur många starter det är per klass
  • kolla var toaletterna är!
  • fixa mackor (lunch) ta alltid med dig egen mat så att du slipper köa och blir på dåligt humör
  • Pall om man gillar att sitta
  • kolla väder!
  • ta med vattenflaska!
  • ställa väckarklockan!
Det andra är också viktigt men men!
Kommer i alla fall vara lite dött på min sida men om jag har möjlighet att blogga så bloggar jag ju såklart!! nu ska jag fixa det sista och sedan ska jag äta och sova ;)

Vill ni att jag ska skriva ett inlägg om att fota på tävling!!?? kommentera!!

Ha de
// Paula

Kommentarer
Postat av: vicky

Ja absolut! Skulle vara jätteroligt :D

2011-08-20 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0