Om Paula Holmquist

Hej!
mitt namn är då Paula, jag är 14 år och bor i Göteborg. Mina stora intressen är hästar och fotografering. Jag rider på Billdals ridklubb, mitt andra hem!, två gånger i veckan. Jag har också en sköthäst som heter Kasper som ridskolan äger. Han är svettfux med fyra vita strumpor och en bred vit bläs. Jag har skött Kasper i lite mer än ett år nu och vi kommer vääldigt bra överens xD Fotograferar gör jag med min kamera Nikon D3000 som jag fick julafton 2009 :) Sparar nu ihop till en ny :P

Kasper Kasperooo! (jag och några andra kallar honom de xD)


Eller hur ser han ut som en stor ponny :) han är 165cm haha

Jag älskar att hoppa och högt ska det va! :) har bara hoppat på lektion i ca två år av sex år xD
Gick tidigare på Råda ridklubb och ridläraren jag hade lärde bara ut oss dressyr :/
för ca tre år sedan trillade jag av och fick hjärnskakning. först var jag bara rädd för att rida barbacka, vi red barbacka när jag trillade av, sedan blev det bara värre och tillslut var jag jätterädd för att rida över huvudtaget. då tog min mamma beslutet att söka in till en plats på Billdals ridklubb :) då en kompis i skolan gick där. jag började med att rida privatlektioner sedan vanliga och nu är jag typ inte rädd för något haha xD


Jag och Moa


Jag och Ophelia

nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om :/ men det kommer nog fram mer om mig om ni fortsätter och läsa bloggen xD jo förresten har jag en katt som heter Gosan också ;D


Gosan rääserklump :D


Hon har så fin profil :) <3 (L)

Paula :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0