Dagens! plugg... -.-'

Hej

Ingen av oss (vad jag vet?) har varit i stallet idag. Alltså en trökig pluggdag! Har typ bara pluggat och nu har jag duschat också :D Tänkte bjud på några bilder från någon tävling får se vilken det blir xD

Är det förresten någon av er som ska vara med på Billdals Pay'n jump på söndag? Had tänkt dra dit får bara snacka med tävlingsledaren om man får vara med och hjälpa till. Och mamma o pappa om de kan köra xD Eller någon kompis som också ska vara med som bor nära mig...?

Jaja imorgon är det hoppträning för min del så förhoppningsvis hinner jag att blogga innan Top model och House börjar... hehe! Annars kommer ridpasset upp på onsdag.



// Paula

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ska va med! (på Arrow) :D

2011-11-08 @ 08:23:32
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0