kall dag idag!

Hej!!

Det blir inga bilder idag... men det kommer imorgon så nu kan ni få plågas lite haha! Nej men idag så hjälpte jag Annie att fixa Gunnar då hon skulle till Torslanda och träna. Jag fotade såklart mycket innan det. Sedan kom jag på att jag skulle vara med i OS i stallet så jag var med där hehe... vi kom sist xD Men vi fick korv! usch åt fyra korvar så nu har jag inte lust att äta korv förens i mars 2012! bläk! ialla fall hängde jag på Rebecka, Karin och Hannah till Arrow.
Sedan missade jag sista bussen till frölunda så jag fick åka runt och vänta och sätta mig i den varma bussen och gå ut i kylan igen! urk! det söög verkligen för det tog typ mer än en timme att ta sig hem!!
Nu ska jag i alla fall bänka mig för att se L.A. Gigolo.

Vi hörs imorgon! Gonatt alla goa läsare!
//Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0