Alexandra Gustafsson :D

Hej, Mitt namn är Alexandra Gustafsson (som ni ser i rubriken xD)
Jag är 14 år :P
Jag och Palua känner varandra genom skolan.
Fast vi har bara kännt varandra i typ en månad XD.
Nu när Louise inte bloggar så jätte mycket så ska jag hjälpa till :D
Men jag bor i torslanda med min familj.

På min fridtid rider jag.
Jag har en halv foder ponny vid namn Zirocco Panitbox.
Rocco (som han kallas) är en helt underbar ponny.
Rocco är 18 år gammal.
C-ponny 140 i mkh :P
Hopp inriktnig, men är ganska duktig på dressyr :)
Rocco har en helt underbar personlighet eller ska man säga hästlighet ;) haha


Mitt mål med Rocco är att komma ut på tävlingar. :D
O att vi ska ha nollat 1 Lb innan året är slut :D
Just nu hoppar vi LD och LC.

Ni kommer att få följa mig och min vardag här på Flema!
Det ska bli jätte kul. :)

Har ni något ni undrar över är det bara att fråga :D

/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0