Drar lite snabbt dagen :D

Hej drar lite snabbt dagen ;)

Red Kasper idag igen :D Vi tränade på att rida på volter och sisten i fattningar osv. Det gick svinbra! om man jämför de senaste lektionerna på Kasper, den här terminen. Kasper tyckte det blev jobbigt att jobba på volten så han försökte alltid att dra ut rumpan eller dra in bogen i ställningen. Men det är ju bara en bra utmaning! :) Hoppas på att det går ännu bättre på Tisdag :)

Skötte Gunnar idag också. Han är så snäll den där hästen asså! Jag mockade och fixade maten och så innan ridningen Medans jag red red Annie honom sedan putsade jag tränset och honom xD

Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon hänger jag med Alexandra till Rocco. Så räkna med mycket bilder!!!


Laddar upp bilder på gunnar flunnar strax ;)

// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0