En gång för alla

Ska verkligen ta tag i bloggningen nu. Har slöat med det och slarvat med det en hel del ;)
Om jag klarar att bogga regelbundet vet jag inte, men jag ska försöka så gott jag kan :)

Idag red Veronica, min skötare en stund för jag hade inte bytt om osv. Det gick bra. Tränade henne lite hur hon ska rida Nice eftersom hon är så känslig ijämförelse med tex ridskolehästar. Även om hon inte kommer börja rida henne så tänkte jag att det kunde vara kul ifall hon fick rida som tack för hjälpen typ.

Hursomhelst. Va på hööks också för jag behövde köpa ett bogskydd, hon har typ skav efter täcket så ja, det var ganska nödvändigt. Men nu är det inhandlat och hon slipper sår. Lille polle <3

Har fått massa bilder på mig och Nice idag som en kompis tog. Vill ni se typ före och efter bilder från när jag fick henne och nu eller vill ni ha en bildbomb? Eller kanske båda? Bilderna är iallafall väldigt fina, så om jag vore er så skulle jag vilja se dom  :)

Kram på er!

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0