Ett litet inlägg från lilla mig :)

Hej!

Hade ingen lust igår, det är ju mänskligt xD

Igår åkte vi till Svensk ridsport. Mitt i affären sa pappa "nej men ska vi inte ta och åka till england, jag tror dem har bättre priser där". Så det blev ingenting förrutom en resa till england efter jul -.-'

Aja vi drog till stallet sen. Lollo och Becka red i paddocken så jag tog kort. Haha lollo lovade mig kakor för att jag skulle fota henne också, tyvärr har jag inte fått dem än...
Aja blev några snygga bilder. Lollo trillade av förresten, hon klarade sig bra tror jag. Det var ju inget sådant där "hastigt" avtrillande utan det gick "långsamt" xD.

När jag hade gjort allt till Gunnar och gick tillbaka stod Annie där. Hon sa att hon inte kunde vänta med att rida så det blev att vänta en timme. Jag hade ju redan gjort allt till Gunnar, så det blev fågelskådning en stund xD

Nej när hon kom tillbaka gick jag ut med honom och vi tog några bilder till headern. Rebecka tog dem :D Dem blev jättesnygga. Men tyvärr har jag lite "överbeskyddade" föräldrar. Så jag måste tjata lite på dem om jag får lägga ut bilderna xD Ne men det är skönt att ha föräldrar som bryr sig, säger inte att andra föräldrar som tillåter sina barn att lägga ut bilder på sig inte bryr sig lika mycket om sina barn!

Här är några bilder på Rebecka och Lollo


Busponny lollo har va?!


oooopssss!!


Finaste bilden :)


Söta ihop!

//Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0