Ny design!!!

Såååååå... vad tycker ni!?

Blev det fult, bra, perfekt? vad ska jag tänka på till nästa gång? Själv blev jag inte så nöjde med headern men men... Det var för att det inte fanns så många bilder från när jag red. Jag ska börja be kompisar i stallet att fota när jag rider :)

Men i alla fall så tänkte jag göra en "svårare" header tills nästa gång ;) Och då hoppas jag att Louise är igång på bloggen igen :D

Så glöm inte att kommentera vad jag ska tänka på tills nästa gång! Eller om något ser konstigt ut?

//Paula

Kommentarer
Postat av: sofia :)

Snygg header! Den funkar bra :)

Nästa gång du gör en ny header, gör något liknande så som den förra var. Fast med andra bilder t.ex. när du rider o så ;) Det va jättegulligt med föl som header :D

2011-09-08 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0