kommer bli dålig uppdaterin från mig

Hej!!

har ni sett den grymt snygga Bloglovin ikonen uppe i menyn!? ni undrar säkert varför jag inte har uppdaterat så bra medans lollo har gjort det. det är för att vi har gäster och vi åker typ klocka 12.00 till typ kvällen ut med båten :/ därför kan jag inte uppdatera på dagen och är sedan trött på kvällarna :/ vill sedan berätta att på söndag åker jag på ridläger alltså kommer bara lollo skriva om jag inte lyckas fixa iväg ett från mobilen lite då och då :) detta är värt att tänka på gott folk xD

Paula

Kommentarer
Postat av: isabell&frida

Sugen på att gästblogga på TOPRIIDERS? Va inte rädd och släng iväg ett mail till:

[email protected] med just din story!

2011-08-04 @ 00:44:32
URL: http://topriiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0