Nu är alla bilder uppe i Picasa!!!!!

Halloj!

Nu är äntligen alla bilder uppe på picasa från sommar hoppet!! Många har frågat och nu äntligen kan jag säga att det är klart. Suckar av lycka! här är länkar till de olika klasserna!

09:00 <--- klicka

11:00 <--- klicka

14:00 <--- klicka


Kolla gärna in! får gärna kommentera det här inlägget om ni har kritik! behöver veta vad jag ska tänka på till nästa gång!
Om du är intresserad av att köpa foton mejla: [email protected]



En söt bild på Michelle & Tyson som smakprov ;)

// Paula

Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefina bilder!

2011-08-27 @ 19:13:39
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com
Postat av: Pauline

snygga bilder :D men varför har du förstört alla bilder men dit namn (det irriterar) :/

2011-08-28 @ 11:26:19
Postat av: Malou

Grymt fina bilder! :D skulle jag kunna få visa dom på min blogg om jag länkar till eran blogg? :)

2011-09-07 @ 20:31:11
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0