Skola today

Sorry får nada uppdatering på kvällen igår... :/ Men mitt internet slutade fungera så jag kom helt enkelt inte in. Ioförsig har jag mobilen, men då kan jag inte lägga upp bilder, vilket är väldigt tråkigt ;)

Var till svenks ridsport och Börjes igår och köpte en snok och ett skimmelschampo. Använde bara grönsåpa när jag tvätta svansen så det kände jag att jag behövde. Lite synd att snoken var för stor för att använda igår så jag måste göra nya hål ;) Menmen de fixar sig.

Ridningen gick faktiskt ganska bra. Bättre än i söndags. Skrittade och travade mest och provade på en galopp på slutet. TJENA! Hon springer bara. Gullet! Men det förstår jag eftersom hon inte har några musker och därför inte kan samla sig. Hehe <3

Ja. Idag börjar skolan också. Lite trist :/ Men vi slutar vid två så då sticker jag upp till Nisse :D

Vi hörs senare
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0