Svarar på frågor

Team H&P - Amanda om Tråkig dag med mycket tråkigt göra...:

hej! va du och fotade på sommarhoppet den 21 augusti på råda? ;) ifall du var det, kommer du ladda upp bilderna någonstans? :D

Malou om Vaken:

hej! jag undrar när bilderna från tävlingen på råda i söndags kommer att komma upp? :)



Hej! såg att ni båda har ställt ungefär samma fråga så jag berättar för er båda ;) Ja det var jag som fotade där och ja har fått upp två klasser. Den som började klockan 09.00 och 11.00. Såklart kommer den sista men det blir nog mot helgen. Men kolla gärna in de första klasserna 09.00 & 11.00

Länkar det sista albumet! På söndag borde jag har fått upp det!

// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0