Ullared idag!

Hej

Idag har jag varit på Ullared. Det var kul fast väldigt mycket folk som inte kan köra kundvagnar! Jag har som någon kanske vet cellskräck så jag hatar när man är instängd, mycket folk och varmt. Jaja ett taqg "Skämtade" jag att jag skulle ta kundvagnen komma springandes (och skrikandes) och ramma alla som stod ivägen! Haha! :D

Aja här kommer några vilder jag har köpt ;)


Detta kommer bli tävlingssettet som jag ska ha på Lördag. Tar ju bara av huvan när det är dressyr så då passar till både hoppning och programridning. Är nöjd med mitt köp och det passar ju bra med vitt på en ljusbrun häst.


"Lite" Underkläder hehe :3


Och sims3 pets som jag ska spela nu ;) Har hört mycket bra kommentarer om det här spelet och så var det billigare på Ullared än i vanliga spelaffärer.

Köpte för övrigt lite mer men det var typ lite godis, kläder, schampo osv... Inget roligt i alla fall!
// Paula

Kommentarer
Postat av: Jenni

de settet va jättesnyggt! :)

2011-11-05 @ 20:58:22
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0