Usch fy f*n!!



Allstå jag får damp när jag ser detta inlägg!! Titta på bara på 2:09! Att han slår hästen när den inte gort något fel. Detta skulle jag anmäla direkt! Detta är hätmisshandel på hög nivå! Tänk dig att 70-80kg (kanske till och med 90!!) dunsar ner på din rygg!! Inte skönt! USCH! Men på ett sätt kan detta klipp vara liiite skönt att titta på. Det stärker ju lite självförtoendet att en ryttare som rider så dåligt kan ta sig till de nivåerna!
Bajs på honom! Själv tycker jag bara hästen är svinsnäll som hoppar ändå och ställer upp för honom. Hade lätt fett haft den hästen om jag fick!

// Paula

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast detta är en engångsgrej, han är egentligen en polo-ryttare och slog vad med någon om att han skulle vara med på en hopptävling.. ;)

har sett denna typ miljoner gånger^^)

2011-10-12 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0