Dagen i stallet :D

Hej!

Hinner tyvärr inte göra ett inlägg om mitt ridpass idag utan det får ni imorgon ;) Gick i alla fall bra, han höll nästan på att hoppa mig ur sadeln och vidare ner på marken, haha.
Hörde att Karin skulle vara med på Arrow och att Desse kanske skulle vara med på Pay'n jumpen. Kul! om det är någon mer där så ser ni mig säkert ;).
Förövrigt idag hade shadow kolik, stackarn! Men han mår bra nu, det var inte en sådan "stor attack". Sen så fixade jag med Gunnar, han hade två svettäcken på sig som hade åkt på sniskan Haha söt Gun Gun! Tyvärr kunde jag inte ta en bild på det då min mobil inte kan ta kort för tillfället..?? konstiga mobil!


Shadow <3

// Paula

Kommentarer
Postat av: Karin

Ska du fota på söndag? :)

2011-11-11 @ 08:51:54
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0