Lite frågor och svar

Josse om Designtänk igen...:

Förresten, vilket program använder du till designen? :)
Kraam

- Jag använder inget speciellt program jag går bara in på stilmallen/ kodmallen och ändrar tills det blir bra ;) Fast bilder/ headers m.m gör jag i Photoshop Cs5

 

pirro om vad jag fick upp idag (kan misstolkas hehe):

du har fel.. simpa går att äta.. stjärten går att koka blir att smaka liknande ål... och av buljongen som blir kan man göra soppa på =)

- Haha oj då, Vi slängde i den i vilket fall ;)

 

Anonym om Usch fy f*n!!:

Fast detta är en engångsgrej, han är egentligen en polo-ryttare och slog vad med någon om att han skulle vara med på en hopptävling.. ;)
har sett denna typ miljoner gånger^^)

- Det var ju tur det! :D

 

//Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0