innan jag går i extas....

Hellå!

Sitter och går igenom bilder och lyssnar på musik. Vi ska till landet i helgen och göra inget typ xD Nej men vi ska få gäster. En som kommer gillar foto också så jag förbereder bilder som hon ska få se ;) Hon är vuxen för allas info xD I alla fall ska jag försöka blogga som vanligt men man kan ju inte vara toltalt asocial och sitta vid datorn xD ska försöka få pappa att köra mig till Tjuvkils mellangård så ni får se lite bilder ;) snäll jag är va?! :D Jaaaa... Inte så mycket som händer alltså, ska se om jag kan få packat lite också, kan ju vara bra att inte gå naken med bara löv som underkläder! haha känner mig väldigt oseriös så det kanske är bra att jag fortsätter innan jag går i extas!

// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0