Ehhh hur har dem tänkt nu...??

Hej!

såg den här när jag var ute och letade bilder till hissen och dissen. jag fattar inte riktigt varför man ska ha flugtäcke när man rider!!?? hästen rör ju ändå på sig (jag menar man kan ju trava ifrån flugorna) och om man är i skogen får man räkna med flugor och då tycker jag inte att hästen ska gå och svettas i en sådan när man bara är ute och tar en lugn tur i skogen...??
Om jag själv var en häst skulle jag vilja vara så fri som möjligt även om jag hade allergi mot flugor eller liknade.



Tycker det här känns onödigt! Om det är någon som tycker det är nödvändigt får gärna förklara det, är lite nyfiken på hur dem har tänkt ^^ xD

// Paula

ps är det kul med mycket hiss och diss, tips och så eller blir det för mycket?? Kommentera!! .ds

Kommentarer
Postat av: Vicky

Det är toppen! Ju mer destå bättre :D

2011-08-18 @ 07:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0