Klar!

Har bakat klar nu och dom blev SUPERgoda! Typ precis som fasters, förutom att de inte e hennes (ingen kan slå dom)
Men iallafall, dom blev perfa, haha de enda som inte gick sådär jättebra va väl när jag skulle smälta chokladen i mikron så tog ja ut chokladen som varit inne i typ 2 min på högsta värme och trodde (smarta jag) att jag kunde ta i skålen. Men nope, den va varm! Så nu springer jag emellanåt och måste spola kallvatten på fingret.
Skillat Lollo!
Så en sak lärde jag mig idag, och de va att inte ta i en skål som varit inne på högsta värme utan handske.

Bildbevis kommer så fort jag orkat ta fram kameran, tagit ett kort och laddat in det på datorn. De kan då såklart ta ett tag eftersom jag är lat, typ latare person finns inte xD
Nä, men ska kila ner nu så bilden kommer om max en timma

Hade tills dess :)

Louise

 


Foto: Frida Lundin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0