Nu äre morron igen

Och jag vakna halv tolv!
Haha, lite sent kanske men jag somna assent igår bara för att jag vänt dygnet. Måste bättra mig inför skolan annars kommer jag säkert missa bussen xD Ioförsig vet jag inte när vi börjar, nån i klassen som vet? Annars får jag hoppas på den 23 ;)

Idag är hela första dan jag ska blogga heeelt utan Paula och det var första natten för henne på läger detta året. Hoppas det går bra!
Haha, skrev igår att jag kommit på att man kan ladda mobilen genom datorn. Och gissa vad?! Jag laddar den genom datorn just nu :D Tänk vad jobbit det hade varit om jag inte hade kommit på det, då hade jag varit tvungen att gå ner och hämta laddningssladden. Man ska ju spara på stegen man har, och det gjorde jag ;)

Nu tänkte jag gå ner och äta frulle, eller lunch kanske de mer blir.
Ses snart!
/Louise


Kommentarer
Postat av: Catta

Ha ha ja vilken tur att du kan ladda via datorn!! Du får nog börja ställa klockan vid 9-10 så du vänjer dig lite i taget för att kunna stiga upp när skolan börjar.

Idag har vi regn i Kalix men jag har ändå varit ut på en promenad (jag sparar INTE på stegen ha ha). Funderar på om jag skulle ta och baka nåt, kanske farinlimpor men jag vet inte... Ha en bra dag Louise!

/Faster

2011-08-08 @ 12:13:11
Postat av: Sara

Vi börjar kl 11 den 23 :) Roligt att du och Paula bloggar ihop!

2011-08-10 @ 09:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0