Svar på frågor- Louise

hej!
vilken person skulle ni säga att ni var i ridgruppen? typ den blyge, den tråkiga eller den som skrattar åt allt m.m.?
- Jag skulle nog säga att jag är väldigt glad och skrattar åt allt. Vilket dom flesta är ioförsig, men lite extra kanske ;) Paula är den som skrattar med mig, haha! Nej, men hon brukar få mig att börja. Säger roliga saker osv <3
Hur högt har ni hoppat?

Vill först säga att jag hoppar knappt och suger på de men de högsta jag hoppat är nog 110. Och det var med en fjording, haha lite galet sådär ;)
Hur träffade ni varandra?

Genom stallet och ridgruppen :)
Vad kommer hända med bloggen när ni börjar skolan?

För min del kommer det nog inte hända sådär jättemycket mer än att jag inte kommer kunna skriva på dagarna. Men den största förändringen blir väl att jag har Nice då och såklart kommer det mer om henne och våra träningar/tävlingar osv. :)
Ska du filma mycket från när du rider?

Självklart gör jag det om ni vill? Men inget jag planerat just nu.
Kan du berätta mer om din häst?

Hon är ett sto på fyra år. Heter Nice, kommer från sjöis och är glad och hoppig typ :) Jättemysig verkligen!
Kommer du att tävla hoppning eller dressyr?

Som sagt så suger jag på hoppning så dressyr får det bli :) Tycker själv jag är mycket bättre på det och tycker även det är roligare :)
Vill bara säga att erna blogg och ni är grymma!

Tack så jättemycke, de värmer! <3

KRAM! /Louise


Kommentarer
Postat av: Malin

allt bra idag? :D

2011-08-06 @ 15:20:42
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: elli

Om det skulle vara så att Nice tycker det är väldigt kul att hoppa, kommer någon annan tävla henne då?

2011-08-07 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0