Tips om bra och roliga faktafilmer om häst ;)

Hej tänkte tipsa om ett par jättebra filmer! Det finns många olika av dem, De som finns är:

  • Egen Häst - Har jag
  • Sköta Häst - Har jag
  • Börja Tävla - Har jag
  • Lär Dig Hoppa - Har jag
  • Rida Dressyr - Har jag
  • Börja Rida - Har jag
  • Rida Terräng
  • Lär Dig Köra
Jag tycker de här filmerna är jättebra! Köpte själv filmen "Börja Tävla" när jag skulle ta grönt kort. Man får bra tips av de som har kommit långt som, Malin Baryard, Jan Brink osv. Sedan spelar dem in en massa på Flyinge, i hingststallet och så. Ganska kul att kolla på. Jag har själv lärt mig väldigt mycket från de här filmerna.

Den filmen som jag tycker alla borde se är "Sköta Häst"!



// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0