Trrrööööttt!!

Gonatt på er allihopa! Nu är jag trötter och tänkte gå och lägga mig. Kommer antagligen vakna vid lunch men ja, efter det uppdaterar jag!
Kan säga att jag precis kom på att man kan ladda telefonen genom dendär sladden man laddar över bilder med till datorn. Haha, lite sen är jag med det. Men glad blev jag iallafall när jag såg det! Brukar nämligen tappa bort laddaren heela tiden och nu när jag har samsung (som ingen annan i familjen har) så kan jag inte sno deras heller.
Hursomhelst behöver jag inte få världens panik när den e borta. bara att sätta på datorn, ta fram sladden och tada! Den laddas xD
Haha, är lite för trött nu känner jag. Men vi ses imon iaf :)
Kram!



Hehe xD

/Louise


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: har du hyrt ngn ponny/ häst innan från sjöis? (sorry om ja frågat, minns ej xD )

2011-08-07 @ 23:44:39
URL: http://nyylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0