Putte <3

Kom precis hem från stallet efter att ha tagit Putte för Frida (hans ägare) är sjuk, stackarn!
Jag red iallafall ut en sväng för han kom hem från betet igår och har inte ridifs mycke alls. Började rida ut med en från stallet och vek sen in på en stig eftersom hon skulle rida en längre sträcka. Det kändes nämligen inte som att han skulle orka hela den vägen. Hur som helst skulle jag svänga av och märkte redan innan att han blev nervligare och ville inte lämna sin kompis.
Men jag övertalade honom och han gick. Sen började han gnägga, allt vad han kunde och slutade inte förrän vi såg husen igen, som låg en bit bort för vi va typ mitt i skogen.
Haha, gullet. Stackare som inte fick nåt svar bara. För han lyssnade verkligen ifall han skulle höra nåt. Haha, men han lugnade sig iallafall efter ett tag och var superduktig :D

Bild från idag:



Smutsig polle <3 (Bilderna när han titta upp blev jättesuddiga bara för att han ville nosa på mobilen heela tiden)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0