Bajs dålig uppdatering idag :/

Hej hej!
jag vet att det inte är så bra upptadering idag. Lollo sitter i en bli påväg hem från Norrland och imorse mådde jag inte så vidare bra. Jag vaknade av att jag mådde illa och sedan gick det över mot lunch tid :) det var ju tur i alla fall. sedan har jag tagit mig en "ledig dag" från bloggandet och bara ägnat mig åt det jag gillar mest, titta på film och leka med photoshop xD så jag slänger upp en bild på vad jag lärde mig i dag. Är den bild på Rebecka och Dunder som har tävlat bohuscupen tillsammans :) de är jätteduktiga båda två. Dunder är föresten en omtyckt ridskolehäst på BRK



Paula :)

Ska förresten se om jag kan göra ett inlägg från mobilen sen, för jag ska iväg på kalas igen xD och imorgon också för allas information :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Göm inte att kolla din mail! ;)

Du har nämligen vunnit min tävling för några dagar sedan! :)

2011-07-31 @ 22:28:20
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0