Tjena mors!

Lite dålig uppdatering idag från min sida, jaaag vet. Men jag har varit i stugan hela dan och utan internet. Får bättra mig tills imorgon då pappa och brorsan sticker till ett sånt där inomhusbad. Själv följer jag inte med... Ända anledningen till det är väl att jag inte är så badig av mig och tycker inte att det är så kul. Dessutom har jag varit där hundra gånger så jag kan stället innan och utan :) Hehe

Imorgon tänkte jag satsa på det där tipset jag lovat er. Något ni undrar över eller så? Det kan ju också vara en fråga till mig om vad som helst. Svarar helt ärligt, lovar!

Nä, nu tänkte jag checka massa andra bloggar. Kanske eran också ;) släng in en kommentar så kollar jag och kommenterar på er blogg.

Godnatt!
/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0