:(

sorry för uppdateringen från mig :(
men har varit bort rest och i går när jag red slutade det med att jag var på sjukhus med ett brutet nyckelben.... jippie... jag hade anmält mig till två tävlingar men det blir inget med det :( Kommer inte kunna rida på 6-8 veckor :'( Men ska till stallet och ta hand om älsklingen ändå ;)

Hur det hände:
Vi hade ridit och så gicck vi ut ur mangen och så ska vi gå upp till stallet så blir Rocco rädd för något hoppar upp i luften och vänder samtidigt och jag hänger inte med så jag flyger av och landar på huvudet och axeln. Skriker som f*n och kommer det fler ut ur stallet och tar in mig i stallet så jag får sätt mig ner och efter det så kommer min syster och hämtar mig och kör till krysset och så tar pappa mig bort till tandläkaren där mamma är så kör vi till östra sjukhuset och vi är där i ca 3 timmar. kommer hem runt 11 på kvällen...

Tack Vendela som tog upp Zirocco till stallet :)

Älskar dig ändå <3

/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, kan inte du visa en bild ? :P

2011-11-06 @ 10:37:32
URL: http://evelinaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0