Övernattning i stallet

Heeej!

Idag ska jag sova över i stallet för första gången :D Vi ska sova i teorisalen och typ ha halloweenkväll. Ska bli jättemysigt med en massa kompisar. Sedan ska jag ju tävla RM imorgon så jag behöver inte oroa mig för bussar och sånt tjafs!
Är förresten jättenervös men efter jag läst starttider och schemat för dagen så är jag lite lugnare då jag har bra starttider. Det är ju också väääldigt skönt att man har fasta starttider i dressyren! Annars hade jag ju inte överlevt! Hehe....

Alltså kommer jag inte uppdatera ikväll alltså. Utan det får bli imorgon kväll. Då kommer det förhoppningsvis ut bra resultat från dagen!



// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0