Tävlingsresultat

Tänkte dra tävlingsdagen, som var igår.
Dressyr gick inte alls bra... Han har väldigt dålig balans i galoppen så han bröt av i slängtrav och han är väldigt skumpig så jag hoppade runt i sadeln och störde honom ännu mer. Ja en sorglig historia, men hoppningen gick bättre.
Inga nedslag eller så men det blev lite hackigt på vissa stället då det blev fel galopp och ett ställe då han inte riktigt orkade galoppera. Men jag är nöjd med den ritten :) fick en 9a på vägval ;)
Tyvärr fick jag ingen placering men det kommer fler tävlingar ;)

Förresten vill jag bara gratulera de som fick placeringar och hälsa att alla som jag såg rida, att det såg det jättesnyggt ut!



// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0