Bloggar jag följer inom hästvärlden

Bloggar jag läser :D

(Inom hästvärlden dåe :D)

1. Louise Amundsson - som tidigare har bloggat här på Flema.blogg.se

2. Karin & Rebecka - Som jag känner genom Billdals RK

3. Michelle & Olivia - Olivia känner jag genom skola och Billdals RK, tyvärr känner jag inte Michelle så bra

4. Isabella & Sara - Isabella halvkänner jag för att jag har givit henne bilder när hon har tävlat, Sara känner jag tyvärr inte och har heller aldrig sett henne "IRL" lixom

5. Vår blogg haha! - Brukar kolla in på flema bara för att "följa" Alexandras inlägg haha!


Kanske kan just DIN blogg bli en ny blogg jag följer! Kommentera din adress nedan! Så kikar jag in och läser såklart ;)

// Paula


Glöm inte frågestunden!! klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0