Fototips imorgon??!!

Cha cha bloggen! Haha :D

Idag så har jag typ räknat matte och bakat. Det är nog det ända jag har gjort, hehe :3 Ska i alla fall inte till stallet förrens på tisdag, tråkigt nog... Men vi slutar så sent imorgon och jag har prov och så i veckan...

Men då undrar jag istället om ni skulle vilja ha något fototips för att få dina hästbilder så bra som möjligt? Och vad det är ni vill veta om (t.ex hästhoppning, dressyr, redigering... ja sånt där ;I)??

För om ni inte kommenterar kanske jag gör ett inlägg om hur man kommenterar!! :D

// Paula

Kommentarer
Postat av: annnie

kanske vad du har för inställningar när du fotar i manege? :)

2011-10-24 @ 15:32:12
URL: http://ansam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0