Måndag 24 oktober

Heej!

Idag har varit en ovanligt flummig dag haha :D Det är ju tur det, att man kan ha kul i skolan också! Imorgon ska vi ha matteprov och sedan blir det dressyrträning :) På vilken häst vet jag inte men jag hoppas på Nallen ska ju ha Nalle på RM så det gäller ju att träna när man har chansen ;)

I alla fall så har jag inte varit inloggad förrens nu då jag har pluggat och gjort läxor så jag har tyvärr inte hunnit göra det fototips som det var tänkt att jag skulle göra... Men jag ska se, jag kommer inte hinna göra det imorgon då jag har ett tight schema.


Saknar min gulle Kasper också, ni får ju inte tro att jag har gått över till att älska Nalle. Jag kommer aldrig älska en ridskolehäst mer än Kasper! <3

Godnatt nu och sov gott och bli inte jagade av decimal tal nu!! :D
// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0