Sitter i mörkret med min älskade dator <3

Hej!

Insåg plötsligt att jag har bloggen heeelt själv just nu då Alexandra kommer vara lite "off" pga hennes kompis ska tävla imorgon. Vet faktsikt inte vad jag ska skriva om faktiskt, hehe :/

Var i alla fall i stallet idag och när jag kom dit hann jag precis mocka hos Gunnar innan Rebecka, Jossa och Karin kom in med Arrow. Tydligen skulle Gabi raka Arrow och Gabi har sin häst i samma stall som Gunnar så där stod dem i en stund. Satt och snackade med dem en stund. Men när Annie kom så började jag göra klart resten av sysslorna. Efter det träffade jag på Agnes som har sin häst i Billdal också. Hängde på henne en stund och vi snackade om Dressyrsatsningen vi båda har sökt in till och lite annat sånt man kommer på :D Efter det åkte jag hem.

Hemma tog jag och gjorde en fruktsallad och kollade på en film, Stardust om någon undrar. Efter det var det mat.

Fick också en rolig överraskning när jag hittade katten xD Haha Go katt


// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0