Stallet :D

Har ju varit i stallet idag :D Kom dit runt 11 men på vägen dit åkte jag och pappa inom Spårhaga häst & Ryttare. Köpte ett vit schabrak med guld och marinblå kant (Y) Men har inte det hemma för dom skulle brodera in Alexandra Gustafsson också men får det inom en vecka sa dom så då får ni kort på det :D Men idag red jag ut med Emelie :D Ställde inga krav på honom idag bara att han skulle lyssna på mig ;) Men vi red Egon rundan och sedan ner på raksträckan och sen in i skogen :O Gick runt där inne i typ 20 min sen kom vi ut på en äng där man inte får vara ;) Oups ;) Men sen gic vi hemmåt. Efter det skulle Emelie skritta Tenita så jag gick med. Först gick vi bort till Anna och snackade lite sen följde hon och en annan i deras stall med ut en stund men sen svängde dom av di raksträckan efter vi hade gått halva raksträckan frågade Emelie om jag ville rid så jag hoppade upp för första gången på Tenita ;) Orkade inte länga lädrerna så red i jockey läder hela vägen hem xD haha sjukt jobbigt... LOVE TO THIS DAY!

Imorgon är det Gp ponnyn på bluycke så ska vara där i ca 2 timmar sen åker jag med Emelie och hennes mamma till hästmässan i Borås :D Om ni ser mgi någon så kom gärna fram ;) haha inte för jag tror det men ändå ;)


Roccos Pappa :D

/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0