Träning tisdag 25 okt

Hästen jag hade heter Otto, han är ganska ung. Har varit på ridskola ett tag då han inte fungerade som tävlingshäst då han blir väldigt rädd och stressad. Han är också ganska seeeg :D

Vi började med att göra lite framdelsvändningar. Jag har det lilla problemet att jag blandar ihop framdelsvändningar och bakdelsvändningar Hehe. Men jag kommer ju på mig själv. Kändes ganska bra ett tag ialla fall. Sedan började vi med skänkelvikningar. Det gick bra då och då men det kändes helt enkelt inte bra... Det var ju i och för sig första gången jag red Otto. Hoppas det går bättre näst gång.




// Paula

Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson ♥

gud så fin häst !

2011-10-27 @ 19:53:38
URL: http://heestochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0