I'm back!!

Hej!

Nu kör jag hårt igen! tycker att det har varit lite tråkigt att inte blogga nu in i det sista så nu kör jag igång igen! Varför jag inte bloggade var pga att jag kände mig stressad i skolan, det blev sent i stallet och att jag var trött så jag la mig nästan direkt när jag kom hem.

Iaf den här veckan har det varit teorivecka för min del, har också varit på funktionärsmöte. Det ska bli sjukt kul att vara funktionär igen! Jag tycker det ger så mycket. Man lär sig att handskas med vissa situationer, lär sig när man ser andra ryttare rida m.m. Men Billdal ska ha en stor tävling som de kallar för Billdals horseshow, jag tror det är därför att det är kval till scandinavium. Är lite coolt då de stora stjärnorna kommer till Billdal :D

iaf på söndag ska jag tävla på billdal! egentligen är det väl ingen tävling men ja det är en klubbtävling med bedömning clear round på 70 cm. Jag ska ha Ronaldo. Ronaldo har tidigare varit skadat då han har gjort något med manken. Jag tror att han bröt den men jag är inte helt säker... Jaja jag hade skrivit upp mig på Kasper men han har varit sjuk på det senaste men jag har tur som fick en sådan bra hät som Nallen. Han kan ju kliva över hindrerna om det blir helt fel xD haha :)
Jag satsar ju på att komma hela banan felfritt men också en bra fart, sits och att komma fint på hindrerna. Förhoppningsvis kan någon filma men är inte helt säker... troligen vill mamma bara titta om hon ska kolla.

Nu har ni fått mycket att läs och det var ju en bra början :D Nu ska jag skicka iväg en massa mejl m.m. sedan hoppas jag på att få koppla av lite ikväll!



Ha de!
// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0