... :(

vicky om Nu vill jag meddela en väldigt tråkig nyhet...:

vaa! nej vad tråkigt, jag som också hade väntat på Louise skulle hämta nice. Det som skulle bli så spännande att följa deras utveckling tillsammans!
:( :(

Ja det tycker jag också! Men jag kan förstå lite att Louise har det lite tufft just nu. Det är ju nytt för henne det här med egen häst. Jag slår vad om att när hon har kommit in i det lite mer så kanske hon hittar luckor där hon hinner att blogga. Ni får ju inte deppa ihop totalt! Jag är ju kvar ;) Eftersom Louise och jag fortfarande träffar varandra när vi rider och smsar mycket med varandra kommer ni nog få veta lite hur det går för henne och Nice ändå :)

Deppa inte ihop nu people! Paula ska rädda er från tristess!!

// Paula ;)

Kommentarer
Postat av: vicky

Jag är jätteglad att du är kvar! Kommer självklart fortsätta följa bloggen ändå! :)

2011-09-07 @ 17:20:15
Postat av: Anonym

Kommer självklart också följa bloggen, du tar så grymt bra bilder att dina inlägg är minst lika bra som Louises även om du inte har häst!

2011-09-07 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0