FÖRE & EFTER

Skritt
Före:



Efter:



Trav
Före:



Efter:



Och en galoppbild som jag inte har någon före på, men den har blivit så mycket bättre



Som ni ser så har allt blivit så sjukt mycket bättre, och allt de på bara en månad.

Förebilderna är från första gången jag red henne när jag hämtat henne och efterbilderna är från i fredags (16/9)

Är så sjukt stolt att det är jag som gjort henne till den hon är idag. BARA jag och ingen annan. Det känns helt sjukt att tänka så men det är verkligen bara jag. Så nu kan jag känna mig stolt utan att verka skrytig eller nåt, svinbra! :D

Förhoppningsvis blir hon ännu finare till nästa år då jag ska försöka starta 5års-championatet med henne :)

 

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0