Hektiskt helg!

Hej!

Nu tänkte jag förklara lite varför jag inte har bloggat. Visst det är tråkigt att läsa sådana här inlägg men om det är någon som är intresserad så är det bara att fortsätta att läsa ;)

Det började med att jag var så hiiimla trött i slutet av veckan att jag gick och la mig klockan nio och då orkade jag inte blogga. Sedan i fredags åkte vi upp till landet. På lördagen fick jag ett riktigt illa migränanfall och det ända jag gjorde var att kräkas och att skrika för att det gjorde så ont. Tillslut ringde mamma och fråga hur hon skulle göra och mamma kunde inte få ut mig i bilen så hon ringde ambulansen. Jag kan ju säga så här att jag sluddrade när jag pratade och uppfattade inte vad folket sa. Jag kan heller inte titta då det känns som om ögonen skulle poppa ut. Sedan åkte vi hem och jag la mig och sov.
Igår gjorde jag ingenting bara kurerade mig och försökte överleva. Och idag blev jag såklart förkyld! Så nu har jag en liten hosta och en näsa som rinner.

Idag hade jag tänkt att få klart den nya designen, fast jag får bara vänta på att Louise skickar de bilder hon vill ha på henne och Nice :)

// Paula

PS. ni får gärna kommentera länkar till roliga bloggar så jag kan kika in läsa under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0