Helgen :D

Har varit den bästa helgen på länge :D
I fredags så hoppade jag ju Zirocco :P
Ni får filmerna när jag får dom av Emelie L :D
Efter det var jag med Evelina o Emelie L åkte hem runt 9 tror jag XD


Igga minen XD

I lördags var det DM för ponny så var där o tittade :)
Sen efter det red jag en stund i mangen :)
Han kändes jätte fin ut i vänster men i höger var han ganska stel :/
Emelie A ( en annan Emelie) XD fotade så ska få bilder av henne med haha
Sen red vi ut :) Var allmänt flummiga som vanligt ;)
Sov även hos Emelie L :D


Liza på Jaguar :)

Idag så var det DM för stor häst på schemat :P
Var bara där till halv 1 eftersom vi skulle hem till min syster :/
När jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt o städat lite :)

/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0