Mycket samtal idag xD

Hej!

Idag har det inte hänt mycket. Har bara varit hemma och chillat xD
Snackade i alla fall med Annie via sms om imorgon. Ska sköta om Gunnar då :)
Sedan snackade jag med Thea, Jag hade hittat hennes telefon så jag sa bara var jag hade gömt den så hon kunde gå och hämta den ;)
Sedan snackade jag med Rebecka, så vi gjorde en deal. Jag fotar henne på hennes hoppträning och så fotar hon mig med Gunnar :D Så nu kommer äntligen en header dyka upp!
Ja förövrigt har det varit lugnt, har spelat Wordfeud fixat med Alexandras bilder till headern osv.

Hoppas ni har haft en rolig hätdag, vad ni än har gjort!


Rebecka Hägglund och Dunder, Bohuscupen dressyr, häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0