Några "roliga" frågor

Vad gör du nu? Bloggar xD
Var är din dator? Framför mig
Använder du internet mycket? Ja, skulle inte klara mig utan det!


var är din mobil?
Framför mig
Vem var den senaste personen du smsade med? Louise Amundsson
Vilka tre personer har du skickat flest sms till? Louise Amundsson, Mamma, Sofie Axelsson
Klarar du dig utan din mobil? NEJ! Jag skulle gå under!
Har du lösenord på din mobil? Självklart ;)

När var senaste gången du gjorde läxor?
För någon timma sen :/
När har du ditt närmsta prov? På fredag
Har du mycket läxor? Ja sjukt mycket om man jämför med min förra skola!
Använder du pennfack? Ja....?
Stiftpenna vs vanlig blyerts? Stiftpenna!! xD

Vilken häst var den senaste du red?
Kasper
Vad gjorde du senast du red? Hoppade
Ridhus vs Paddock? Alltså paddock om det är fint väder och ridhus om det är dåligt xD
Vilken häst ska du rida näst? Vet inte hoppas på Kasper xD
Ska du hoppa elr rida dressyr näst? Dressyr
Knoppar elr utsläppt? Knoppar :D
Vad har du för frisyr när du rider? Hästsvans xD
Använder du pall när du sitter upp? Om det är en stor häst eller om den är sådär jobbig och inte vill stå stilla
Var landar du oftast när du trillar av? På sidan/ arslet! Sedan rullar jag över på mage typ

// Paula

Kommentarer
Postat av: ✿Louiseee✿

Du vet att vi har prov på torsdag också va...? ;)

2011-09-20 @ 19:35:33
Postat av: Karin

Hahaha, "jag ramlar av på sidan/arslet! sedan rullar jag över på mage typ" HAHA! :''D



Antar att jag har dållig humor...?

2011-09-20 @ 21:27:35
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0