Rocco <3

Idag har jag ridit Rocco. Blev barbacka för skulle testa om han jobbade ordenkligt med ryggen då, han har svårt för det. Men red igenom honom. Mest i skritt (där han har svårast för) Övade på en 8. Han kändes bra i mellan åt. Var så himmla mycket folk i mangen :( så man fick koncentrera sig på att inte rida in i varandra. Men det lär vara mycket folk i mangen nu för nu börjar hösten komma. Rocco var jätte gosig när jag, Emelie L och Vicke kollade på bilder så höll han på i mitt hår. :') När jag kom så gnäggade Rocco :D <3 Gud vad glad jag blev :') Har ju trotts allt inte ridit han så länge.

Bilder för några veckor sedan :)

Jag o Rocco<3


Från vänster: Jag och Rocco, Emelie L och Evelina och Elliott :D

/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0